God knows I ain't happy.

Är min termometergrej på datorn uppfuckad eller är det 1 minusgrad ute? Läste i tidningen imorse att vi svenskar överskattar vädret och massa annat tjosanhejsan. Att folk förväntar sig vår i början av mars, även fast vi vet att det aldrig händer och det är fan sant. Vintern pågår i typ vadå, ett halvår? Man får nog och det är väl antagligen därför vi, varje år, hoppas att det ska bli vår tidigare än vad det brukar. Våren brukar ju komma i april, början, mitten, slutet, vad vet jag? Det är slutet på mars nu och jag tycker verkligen att det är dags för våren att kika fram, for real, nu. Bara jag som frusit till is i dessa vindar som attackerat en varje dag den senaste veckan? Ge mig sol. Ge mig lite värme. Ge mig hopp om att sommaren snart är här.






L to the ANGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0