Här kanske jag stannar kvar.

Flisan och jag sitter här och chillar med livet. Lyssnar på Veronica Maggio och ska alldeles strax gå och köpa glass i Orminge centrum. En bit att gå, va? Men hurtiga är vi! Gymmade tidigare idag också. Sprang 5km och gymmade ~45 minuter. Skönt? Nä? Eller jo! Innan vi drog oss till gymmet köpte jag två par shorts, hittade två par jeans, en byxdress, en väska och en fin skjorta. Ska jag köpa imorgon när jag, Linda och Felicia ska till stan. Hihi

Det är härligt att umgås med min bästa vän. Vi har varit ganska dåliga på det, men nu jävlar! En helhelg att se fram emot (:


Osminkade och glada cheyer! puss på er, läsare. Skrivs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0