Helgens planer.

Jag vet att ni inte bryr er, men jag vill jättegärna berätta allt för er ändå!

Fredag: Skolan slutar 15.40 och det är då jag och Felicilajnen beger oss mot Friskis & Svettis i tyresö. Gymdags! Svettdags! Lugn hemmakväll står på schemat och eftersom det är våffeldagen så är det precis vad jag och Felicia ska göra när vi kommer hem, till middag! Slaggadish @ my casa.

Lördag: Shoppingdag med Felicia och Linda. Untz untz untz! Jobb och därefter kvällsfika och eventuell myspromenix i stan.

Söndag:
Gymgymgym, tagga tagga tagga! Jobba 12-16 - varför i hela mitt liv? Sen blir det hem och packa för att förbereda mig inför flytten från mami till pappa. Ovant med tanke på att jag varit i nacka i ~1 månad nu(?)

Världens mest slack:iga helg. Ingen utgång, även fast det är löning. Ingenting. Men vet ni vad? Jag gillar det. För Felicia och jag ska ha världens bästa helg tillsammans! Hur längesedan var det liksom?


jetefina ven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0