Hurts like bullets between these walls.

Hur otaggad var jag när jag vaknade imorse? Hade 10 minuter att klä på mig, äta banan och dra mig till bussen. Det gick ganska bra, men jag var lite halvzombie-like när jag kom till gymmet! Första gången jag var där dessutom, så allt var ganska nytt för mig eftersom jag är van vid Tyresös friskisgym. Sist jag tränade innan detta var för lite mer än två veckor sedan så jag var alltså inte på topp what so ever idag. Sprang 3km(????) och gymmade i cirkus 30 minuter. Inte okej, men jag kommer ikapp mitt gamla jag!

Inget plugg resulterar i 100% ledighet från skolan, dock är jag nada ledig från jobbet. Snart är det dags för någon form av lunch för min del och efter det är det ganska oklart vad jag ska göra. Kolla film? Greys? Njuta av mitt liv? Yes

Kommentarer
Postat av: fiaa

fick du samtalet som du väntade på igår då? ;)

2011-03-15 @ 17:31:37
URL: http://fiasernaldés.bloggspot.com
Postat av: fiaa

fick du samtalet som du väntade på igår då? ;)

2011-03-15 @ 17:36:44
URL: http://fiasernaldés.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0