I can't get away from you.

Hemma från skolan, hemma från gymmet! Ska alldeles strax värma lite krubb(haha?) och kolla på greys. Borde se Sense & Sensibility ikväll, men jag tror jag gör det imorgon då jag är "ledig"!

Har fått in ett nytt jobbpass i veckan. 16.45-19.00, hur mycket älskar vi mcdonalds ströpass? Ser fram emot helgen. Jag och Felicia ska köra fetaste slaggadishfredagen hemma hos mig med Ben & Jerrys (JA HERREGUD! vi bryter mot pakten (men det är en engångsföreteelse)) och på lördag blir det shopping, jobb och fika!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Vadå SE? läsa ska du ju gö. latmask!

2011-03-21 @ 20:43:45
Postat av: mathilda

Vadå SE? läsa ska du ju gö. latmask!

2011-03-21 @ 20:43:55
Postat av: S

Haha men om jag ser filmen kommer jag in mer i boken! hihi

2011-03-21 @ 20:51:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0