I look a little bit older.

Älskar att gymma. Älskar att tänka på sommaren när jag gymmar. Bara jag som blir förbannat taggad? Efterblivet.

Vet ni vad? En av mina underbara vänner Mathilda Skoog flyttar hemifrån på fredag. Till en liten stuga ute på strand. HÄR DÄR JAG BOR! Förstår ni vad detta betyder? Det är som en dröm coming true. Jag kommer bo nära någon som jag kan umgås med tills hon spyr på mig av uttjatning. Massvis med solande på altanen i sommar, massvis med filmkvällande, skitsnackade, osvosvosv! Jag spricker nästan av glädje!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka och träffa Mathilda, promenera till hennes blivande casa och prata på som vanligt. Have fun, bitches!

Kommentarer
Postat av: Matti

Längtar <3

2011-03-29 @ 07:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0