I lost a friend somewhere in the bitterness.

Jag har berättat om mina planer när det gäller mitt rum för mamma. Vi har pratat en del och jag har nästan lyckats övertala henne om att dra till IKEA nu i helgen och köpa lite grejer! Så ska vi shoppa också. Mother - daughter day! And I like it pretty damn much. Det är sånt som inte händer så ofta, skall ni veta. Även fast man bor tillsammans så betyder det inte att man umgås så mycket. Inte på samma sätt i alla fall.

Hoppas ni haft en bra dag. Det gick jättelångsamt på jobbet för mig, vilket sög. Imorgon jobbar jag igen! Efter det ska jag träffa Emma för en fika och plugga pedagogiskt ledarskap. Kul va? OJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0