I wish you were here with me walking on the beach.

Lyssnar lite på Ziggy Marley. Bob Marleys son som kommer till peace&love? Känns lite coolt, även fast jag inte har lyssnat ett dugg på mannen tidigare. Felicia ligger och snarkar i min säng (skojar bara, hon är ganska vaken). Själv vaknade jag för en timme sedan och var superpigg så det var bara för mig att kliva upp och sitta uppe tills det var "okej" att väcka min kamrat.

Idag ska jag iväg och köpa alla fina grejer som jag hittade igår, men inte mer. Det får fan inte bli mer för annars klassas jag som en av de galnaste shopaholicsen jag någonsin stött på. Bilder kommer upp ikväll, det vågar jag nästan lova er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0