If I fall if I die know I lived it to the fullest.

Idag glömde jag mina solglasögon på jobbet. Får hålla tummarna för att de är där när jag kommer dit imorgon förmiddag (ja, jag jobbar imorgon med.............), annars blir det till att köpa nya. Tur att de kostar 99:- på åhléns!

Jobbet var åt helvete och jag är så sjukt glad över att jag är hemma nu. För mig känns det som att klockan är 23.00, men det vet jag egentligen att den inte är. Istället för att ha ett liv och kanske träffa kompisar eller dra ut och supa så stannar jag inne och gör något helt annat. Slår igång en film? Har några disney-filmer stashade någonstans som känns passande nu.

Förresten! Vill ni veta hur efterbliven jag kände mig när jag var på väg hem från jobbet? Hade precis klivit av bussen och förberedde mig för den långa (5minuter) promenaden hem. När jag hade gått ~10 meter så kände jag att fan, inte pallar jag gå den här biten. Så jag sprang. Hela vägen hem. För att jag inte orkade gå(????) Hej retard.

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Du är sjuk.

2011-03-19 @ 23:23:23
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0