I'm up for indian!

Skämtar vädret med mig just nu? Sju minusgrader? Är det jag som ser i syne? Jag tror inte det. Jag vet att jag sa att jag skulle trotsa vädret, hur kallt eller helvetiskt det än blev, men jag känner att jag bryter det, här och nu. Idag blir det vinterjacka om det inte helt plötsligt switchar över till plusgrader innan jag hunnit gå hemifrån! Bara jag som gråter? Trodde våren var på väg men nä, mamma säger att det ska snöa i helgen. SNÖA?? Jag kommer gråta. Är emotionellt instabil just nu, känner jag. Blir väl till att jobba och STANNA HEMMA när jag inte jobbar. Med nerdragen gardin.

Jaja. Ikväll blir det date med Mathilda då! The adjustment bureau och middag på kungshallarna. Åh, kungshallarna. Ja, det var längesedan...


kollade smhi, men de ljög. det stod att det idag skulle vara nollgradigt på morgonen men ursäkta, är ni puckade i huvudet? go klart.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0