Jag ångrar ingenting men tiden kommer när man ska betala.

Jag blev influerad till att köpa en dagbok när jag läste Felicias blogg tidigare imorse, där det just stod att det var det hon skulle göra. Köpa en. Jag skriver mycket i bloggen, inte om precis allt, men mycket jag funderar över skriver jag ner här. Jag förväntar mig inga svar, men jag förväntar mig förståelse och det vet jag inte riktigt om ni har. När jag tänker efter så är det lite läskigt att de som följer min blogg, som inte är mina närmsta vänner, vet så mycket om mig, när de kanske inte ens har träffat mig tidigare. Eller vet ni något om mig? Det jag vet är att jag behöver en dagbok för att just skriva ner lite tyngre grejer. Sånt som jag egentligen inte vill ta upp med någon eller sånt som jag inte kan ta upp med någon. Tycker det låter som en bra idé. Felicia, ska vi dra och köpa dagböcker någon dag?


tjenamors (jag är inte så bitter som det ser ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0