Jävla McDonalds.

Alla brukar klaga över att de får frityr(?)olja över sig. Jag kan inte klaga över något sådant, det har inte hänt mig. Eller, jo det har det. Men jag har inte fått världens fetaste ärr efter det. Jag kan däremot klaga på värmelampan som håller pompan varm i skåpet. Igår brände jag mig på den tre ggr. Och när man har bränt sig på den och ska ta pommes i det där skåpet gör det förjävla ont så fort man "vistas" under den lampan. När jag skulle ta en cheese som låg högt upp i skåpet brände jag mig på armen också. HAHAHA, love my job. Iaf, lampbrännan har blivit ett fint rött märke på min handled. Gotta love it.


Tyck synd om mig nu (ha ha)

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Jag tycker jättesynd om dig. Vet absolut hur det känns!

2011-03-04 @ 14:48:27
URL: http://www.soderniklas.se
Postat av: S

Haha love<3

2011-03-04 @ 15:54:01
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0