Låt honom inte ta kärleken ifrån dig.

Håkan hellström = Sommar. Ja, nu har vi fått det uppstyrt. Igår snackade jag om sommar alldeles för mycket. Jag var omringad av den. I klädaffärerna känns det som att någon har spytt sommar överallt. Finns ingenting annat än sommarkläder. Både positivt och negativt. Positivt - YES! SNART ÄR SOMMAREN HÄR! Negativt - Vad fan köper man om man vill ha kläder att ha nu då? Seriöst. Jag köper ju bara sommarkläder nu för tiden och undra varför.

Om två veckor firar vi Felicia som fyllt 18. Om tre veckor åker jag till new york. Om ytterligare några veckor (månader) åker vi till Borlänge, därefter blir det Rhodos och sen Hälsingland. Jag vill ha sommar nu! Spricker snart.


Ser korthårig ut men hehe, nu drar jag till jobbet! GOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0