Min dröm är din nu.

Blåbärssoppa, veteskorpor, fet yoghurt och torskfilé är vad min mamma har köpt. Glömde jag bort att nämna att min mamma är bäst? Hon ska tydligen göra kokt fisk i äggsås till mig lite senare, om jag får tillbaka aptiten. Hur bäst är hon? Felicia, jag hoppas du dreglar.

Jag kan inte säga att jag gillar att bli ompysslad. Inte på det här viset i alla fall. Känner mig som världens svagaste människa. Jag orkar inte resa mig ur sängen för jag vet att det antagligen kommer bli svart för ögonen ifall jag gör det, så jag ligger kvar här. Kan inte facebook:a eller nörda vid datorn alltför länge för efter ett tag får jag ont i huvudet. Mellan 17-18.30 låg jag i sängen och gjorde ingenting. Vad är det jag lider av? Ett stort tack utdelas även till Mathilda som haft en hel del ovärda telefonsamtal med mig idag. Hur hade jag klarat mig utan att ha någon att prata med? Johan kommer hem på fredag. Har saknat att ha någon att vara onormalt bitter mot.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du kan alltid ringa mig snuttan, hoppas du bli bättre och får tillbaka styrkan över natten <3



Söt nallebubbu!

2011-03-07 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0