Morgonstund har guld i mund.

Hallå där! Sitter här, sjukligt hungrig och har lyckats ta mig en dusch, packa upp alla mina grejer från mamma och dammsuga rummet. Det är rent och sorterat nu! Det tråkiga med detta är att det i princip var all for nothing - ska ändå flytta ut om en vecka, till rummet mitt emot. Det är nymålat och fint därinne och pappa orkar inte flytta grejerna mitt i veckan. Ska bli skönt att få ett större rum, ett finare rum, ett bra rum. Nu känner jag mig som Harry Potter, om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag ner och göra mig MYCKET frukost, packa ihop mina grejer, sminka mig och dra härifrån. Skola till ~15 och efter det ska jag och Caroline förbi gymmet och träna! Riktigt sköööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0