Now you're looking at me like you're disgusted.

Jävlar vad jag har sovit gott i natt. I nya sängkläder och hela paketet. Nu ska jag äta risgrynsgröt sen bär det av till skolan! Matteprov idag och jag är inte så jättetaggad, men jag får se hur det går. Failar jag på detta blir det omprov och omprov är bättre än IG direkt, eller hur?

Efter skolan ska jag till Mathildas jobb och chilla järnet tills hon slutar för vi ska nämligen ut och käka middag ikväll. Hon, jag och våra mamsis. Det här är andra gången det blir av, med typ två års mellanrum. Vi gillar det, helt enkelt! Hoppas på en riktigt trevlig kväll. Kanske får sovsällskap i natt istället. We'll see about that. Hörs senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0