Sjukling numero uno.

Oh hello! Har hunnit se 'Bend it like Beckham' och har nu bunkrat upp med vanligt vatten, äcklig vätskeersättning och yoghurt. Vad har jag fått i mig idag? En tesked yoghurt. Jag vill inte ha sympati direkt, jag tycker bara det är komiskt. Är det någon annan som lider av samma sak som jag? Recept på vätskeersättning till er loners: 1liter vatten (koka upp och låt svalna), tillsätt 6 tsk florsocker o ½tsk salt och blanda runt. Världens drink!

Vill gärna ha med en annan grej här i slutet. Idag fick jag reda på att min mattelärare har dött. Försvunnit. Stina, även fast jag ibland ogillade dig, så gillade jag dig med. Jag var en av de få som tyckte att du var en bra lärare, även fast du flummade en hel del så var du grym på din sak och du brann för ditt ämne. Så ja, jag tyckte om dig, ibland. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vila i frid.

2011-03-07 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0