Skies of blue and clouds of white.

Jag har nästan packat allt i väskor nu. Förvånansvärt mycket och jag förstår inte vad som hänt. Två väskor kläder och en väska med småskit/skolprylar. Hur nice? Jag vill bara att den här dagen ska gå fort så att mamma kan komma och hämta mig. Jobbar 12-18 idag och 12-19 på torsdag. Fredagen är helt ledig, förstår ni hur skönt det är? Jag ska inte göra ett skit. Kanske träna, men annars ska jag typ bara vara hemma. HELA DAGEN. Puss på det! Nu ska jag packa det sista, sen blir det ner och äta frukost. Är jättehungrig! "And I think to myself - what a wonderful world." - ge mig vår nu.


Sommaren 2009, haahaha :)

Kommentarer
Postat av: Sandie

Omg du är så jävla söt, love it!

Du får allt se till att göra tid för mig någon dag.

2011-03-05 @ 11:30:02
URL: http://askformyheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0