Snabb update till er!

Hej hopp tjolahoppsnopp! Kom hem för inte alls längesedan och har nu tagit mig en dusch. Ska alldeles strax äta middag. Är inte så hungrig så det blir fil och mackor! Untzuntz. Hur gick det i skolan? BRA! Hur gick det på jobbet? BRA! Hur gick det på gymmet? BRABRABRA! Sprang 18 minuter (dog seriöst efter det och jag hann väl typ 3km), gymmade  ~40 och cyklade i 25 minuter. Shittsan, vad trött jag är nu! Imorgon jobbar jag 10-18 och efter det blir det nog hemgång. Söndag blir en kort jobbdag och efter det skall smink och annat skit införskaffas!

Det verkar inte som att det kom sååå mycket snö idag och det är jag glad över. Plusgrader på det och vi har fått tillbaks våren igen, eller hur? Nä nu börjar jag bli sugen på fil och mackor! Vi hörs, ses, skrivs! PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0