So I crawl underneath my blanket so I can hide away.

Special K och mjölk blir min middag! Jobbade till 21 och kom hem vid halv 23, har möblerat om i mitt rum/slängt en massa skit sen dess. Nu är jag äntligen klar! Det enda som fattas är mitt nya bäddset on the bed, min nya spegel och en hylla som jag kan ha min feta stenålders-TV på. Jag är så glad! Tack mamma! Tack IKEA, för att ni finns! Tack Lagerhaus för de fina ljusen och min söta, lurviga designkudde! Tack tack och åter tack!

Köpte dessutom ett par solglajjer, en bikini, ett linne och en byxdress men bilder lägger jag upp imorgon eller så. Bilder på rummet blir av senare när jag har lyckats få i ordning ALLT! Andreas somnade i min säng nyss. Säger ju att den är rena himmelriket! Nu är det dags för mig att ta en förjävla lång tupplur. Skulle egentligen dragit och tränat imorgon bitti men jag sviker mig själv och struntar i det eftersom jag la ner tid på mitt rum ikväll. Är way too tired, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0