Take me where my love belongs.

Mormor och Andreas har nu begett sig hemåt och jag har myst ner mig i min säng med den skönaste pläden och med tända ljus. Ska alldeles strax fortsätta med mitt Greys-gluttande och efter det blir det sängdags.

Lovet är fanimig slut, men det känns inte som att det är något jag har haft. Ledig tid. Min lediga tid har spenderats på jobbet. Jag har gett upp all min lediga tid för att tjäna pengar som jag kan spendera i New York, på Rhodos och på allmänna grejer i sommar. Jag längtar så det gör ont. Spricker nästan av längtan! Den här veckan kommer nog bli åt helvete. Två stora inlämningar ska göras klart och jag jobbar som ett svin. Helgen är redan inplanerad. Både jobb och party. Så kommer en viss filur hem också och det ser jag fram emot.


2009-07-23 - såg ut som ett cancerbarn and I liked it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0