Thank god I had a friend like you.

Ända sedan klockan 16.00 har jag pluggat pedagogiskt ledarskap. Minus ett greys-avsnitt på 40 minuter då. Jag jobbar på min hemskrivning som ska vara inlämnad imorgon klockan 23.59, senast. Jag är ute alldeles för sent, men jag har inte tänkt på den, alls. Och igår mådde jag bara så ini helvete dåligt, så var ingen bra idé att börja med den då. Det går faktiskt ganska bra, bara jag fokuserar på att få klart alltihopa. Jag har ikväll och imorgon kväll på mig. Håll en tumme för mig?

Lyssnar på Joshua Radin nu. Riktigt bra är han. "Friend like you" som jag inte hade hört förrän Felicia la ut den i sin blogg, är riktigt bra. Riktigt, riktigt förjävla bra. Borde egentligen pausa musiken och fortsätta med pluggandet och det ska jag göra alldeles strax. Måste bara få lite hjälp först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0