These shoes just don't suit me.



Bara jag som var duktig och kollade på nyheterna igår? Kollade på vädret? Lyssnade på radion imorse? Tydligen har det kommit 10cm snö i Linköping, vilket har orsakat kaos i trafiken där borta. Samma ska hända här. Det ska komma upp till 10cm snö tydligen, vilket jag absolut inte ser fram emot. Jag vill helst ta vinterjackan, men det känns fjolligt. Måste trotsa vädret! Även fast jag kommer frysa ihjäl med tröjan på bilden.

Nästa vecka har vi ganska mycket i skolan. Veckan efter med. Vilken tur att jag inte jobbar så mycket då! Lördag och söndag, inga långa pass heller. Skönt med lite ledighet! Och om en vecka är det löning igen!!!! Utgång? I think so. Milla, äru på?

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det kan du hoppa upp och sätta dig på, sugar face!



Let's hoppas att snön håller sig LÅNGT borta från oss...

2011-03-18 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0