Trevlig lördag.

Som ni förstod så köptes det en del när jag var och shoppade med Linda och Felicia idag. Riktigt trevlig dag, men fick så förbaskat ont i fötterna efter detta! Inte nog med det var det bara att dra till jobbet och slita i två timmar. Gick ganska fort, så har egentligen ingenting att klaga över. Fika på Fåtöljen blev av senare PLUS en kvällspromenad runt i Gamla stan, vilket var hur über som helst! Snackades om en visit till Naturhistoriska inom en snar framtid och det ser jag verkligen fram emot -- Cosmonovaaaa!

Imorgon bitti ska jag 08.04 ta en buss till Orminge centrum för att traska iväg och träna innan jobbet! Stressigt kommer det bli, men det är sånt som händer. Håller ni en tumme för att jag hinner träna och komma i tid till jobbet? Efter det ska jag hem och packa och åka iväg till Tyresö, var ett bra tag sedan sist! Och nä nu fan blir det sovdags. Godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0