Trouble is a friend.

Inte taggad någonstans på att jobba 12-18 imorgon, även fast tiden lär gå ganska så jättefort så är jag inte taggad. Även fast jag kommer få en ganska saftig lön både i slutet av mars och i april. Måste upp tidigare för att packa ihop hela mitt liv för att sedan bege mig hem till mamma i Saltsjö Boo imorgon kväll. Jag är självklart taggad eftersom jag inte har varit där på ett bra tag nu, men att behöva packa ner alltihopa i väskor och byta hem två gånger i månaden är inte så jättekul.

Mamma, om du läser detta så måste vi iväg och köpa joggingskor snart. Snön kommer (förhoppningsvis) smälta bort nu i mars och då måste jag vara redo! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0