Vet att du fått nog men du vill ha mer.

Kom precis hem från världens längsta promenad. Alltså har jag gymmat nästan två timmar idag och promenerat i nästan två. Förstår ni hur mycket jag kommer älska min träningsvärk imorgon? Förhoppningsvis behöver jag inte lida alltför mycket. Gick förbi Mathildas lilla stuga som var sötast i världen. Ser fram emot när hon flyttat in och det börjat bli lite varmare. Sitta ute på altanen och sola, chilla på kvällarna. Nämnde jag att det bara tar 20 minuter att gå hemifrån mig till henne? Jag gillar det.

Imorgon är jag ledig från skolan, dock betyder det plugg. Vet att Caroline kommer hem någon gång efter lunch, så då får jag lite sällskap i alla fall! Har nog inget mer på schemat än plugg och chillmode. Sova länge? Dra till Vi och köpa risgrynsgröt? Tror ärligt talat inte att jag kommer orka gå utanför huset imorgon, men vi får helt enkelt se! Hoppas ni haft en bra dag (: guwdnaut på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0