Vi skulle stjäla allt och slänga bort det igen.

Håkan Hellström. Vem mer är det som ska se honom på Peace & Love i sommar? Tackar Mathilda för att hon övertalade mig att dra till Borlänge. Tredje året, förra året kanske inte räknas? Men i alla fall, tredje året då jag beger mig dit isf. Hoppas vistelsen blir längre än förra året. Hoppas vistelsen blir minst lika bra som 2009. Då jag såg Håkan Hellström för första gången. En av de bästa kvällerna i mitt liv.

Igår var jag ju på middag och bio med wifey Mathilda. Käkade indiskt, som jag hade tjatat om hela dagen, och det var godare än jag hade förväntat mig! Vi såg the adjustment bureau som var riktigt bra. Blandning av Inception och Bourne-filmerna indeed! Tog inga bilder, men det kanske inte förvånar er? Jag önskar att jag var en sån som tog bilder hela tiden. Jag önskar. Men det är omöjligt. Jag borde skaffa mig en mobil som har bra kamera och som går att ansluta till datorn, det här fungerar inte längre. Då kanske jag orkar visa lite mer av mitt liv istället för att bara skriva om det? Fast ja, vissa föredrar text, andra inte. Tack för att ni fortfarande följer mig och min hopplösa blogg, läsare (:

Kommentarer
Postat av: Sandie

Hm, håkan.. är...ett...MÅSTE i år!

2011-03-17 @ 14:53:55
URL: http://askformyheart.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Längtar ihjäl mig till P&L.. tänkte precis skriva ett inlägg om det också (men blev nu lite osäker om jag kanske uppfattas som en copy cat om jag gör det..)



Tack igen för en SUPERmysig kväll. Alldeles underbart. Vi borde gört det till en tradition ;)

2011-03-18 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0