We all move on.

Idag hade jag planer. Inga märkvärdiga planer egentligen. Eller? Jag orkade i vilket fall som helst inte göra någonting. Jag orkar ingenting. Den här veckan ska jag egentligen ha sportlov men dagarna har spenderats på jobbet, istället för i sängen. Behöver sömn. Behöver vila. Därför använder jag idag till det. Har en del filmer på schemat som ska ses senare ikväll. Med naturgodis som sällskap.

Pratade med Marisa när hon var på väg till jobbet. Där har vi en brud som ligger högt upp på min lista. Älskade vän. Älskade, bittra, feministiska, blend-vän. Vi har startat en klubb. Måste bara komma på ett bra namn för den. Här har vi ännu ett ointressant inlägg. Hoppas ni njuter!


sliten chey säger hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0