When I thought nothing else could go wrong....

Jag är förbannad. På min kropp. På mitt immunsystem. På min dator. På allt. Imorse vaknade jag klockan 06.01, gick upp, kände mig hängig, duschade, la mig på badrumsgolvet med typ 4342 handdukar över mig för att jag frös så inåt helvete, gick och la mig i sängen igen, försökte ta mig upp, la mig ner, försökte ta mig upp igen, la mig ner igen. Åt helvete att jag inte kunde ta mig till skolan let alone gå till jobbet idag! När jag trodde att allt som kunde gå åt helvete hade gått åt helvete så slutar VLC att fungera. VLC fungerar inte = Inget Greys Anatomy. Förstår ni mig? Jag tänkte att jag kanske kunde avinstallera själva programmet och installera om det, någon ny uppdatering kanske? Tror ni inte datorjäveln säger ifrån då?!??!?!?!?!?!?! Herregud vad mitt liv suger just nu. Pratar med Åke nu, som försöker hjälpa mig. Jag dör om det inte fungerar. Vad ska jag då göra hela dagen? Ligga i sängen och äta gröt? Skjut mig


Die, die die die die die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0