You make my dreams come true.

Istället för att dra och träna så struntade jag fullständigt i det och körde ett spontant stadsbesök med Mathilda. Lyckades få med mig en "dagbok" hem och en handkräm! Jag trodde att handkrämen som luktar bajs som jag blivit kär i hade slutat säljas, men den fanns! Fatta lyckan!(!!!) Tog en snabb fika på Waynes och smakade Earl Grey för första gången och det var helt OK. Bli inte ledsna på mig, det smakade lite gräs och jag gillar inte grästeér.

Kollade även runt på lite skor. Sommargrejer. Eget hem-prylar och blev ännu mer sugen på att flytta hemifrån. Jag och bror pratar ju om en eventuell flytt till Uppsala, upp till honom, för min del, och ja, han lär ju se upp. För vem kommer köpa nya tallrikar, nya... allt? Inrednings-Soffan! Nej men seriöst, snälla ge mig bra betyg så jag kan söka till Uppsala Universitet. För guds skull. Snälla

Och vem har ångest inför högskoleprovet på lördag? Dock känns det lite bättre när jag vet att Marisa tar mitt jobbpass nu på fredag, tack love!


Hittar jag inte snyggare skor i New york så blir de här mina lovers - om jag inte köper dem med. Visst är de vackra? Säg ja. 299pix på DinSko

Kommentarer
Postat av: Sophia

HANDKRÄMEN!!!!

2011-03-31 @ 07:45:08
Postat av: Mathilda

Hahaha handkrämen som luktar bajs... fresh giiiirl!



Skorna borde du köpa hur som helst, de SKA med till peace :D Du kommer inte ha en bra sommar ifall du inte köperom.. you know it

2011-03-31 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0