'Cause I'm so proud of you.

Istället för att strunta i mitt sista "stora" arbete så har jag valt att vara duktig den här gången och göra det fullt ut. Jag har även insett att Google inte är min bästa vän längre då det inte finns speciellt mycket om 'animerat ledarskap', någonstans. Att improvisera är inte riktigt min grej men med a little help from my friends så har det gått ganska galant. Och ett stort till min pappa, givetvis. Så klart. Of course!

Jag vill ut på en promenad men Carro har alldeles för mycket plugg för att ta sig tid till det. Hon skvallrade på mig i eftermiddags och pappa var inte så glad över att jag hade valt att skippa den enda, onödiga lektionen vi hade, men det löste sig. Tack, Caroline! Karma will get back on you. A.k.a me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0