Det är mina drömmar vävda av.

Varje morgon är jag besatt av Ted Gärdestad. Går det inte att sluta lyssna på honom? Nej. Inte när sommaren är på väg. Och TACK! för att vädret är som det är idag. Taggar till inför orientering och ska snart slänga på mig träningskläder och gå till bussen. Håll en tumme för att det går bra, okej?

Önskar att jag inte hade några kompletteringar. Ifall jag inte hade haft någon rest i något ämne så hade jag varit ledig idag. Jag hade kunnat sova ut, hur länge jag ville. Jag hade kunnat chilla hemma. Sola lite på altanen om det var tillräckligt varmt och bara ta det lugnt med livet. Imorgon är jag också ledig, egentligen. Men självklart bokade jag in blodgivningsskit på morgonen, bara för att jag trodde att jag hade skola och att jag i så fall skulle få slippa lektionen. Karma? Aa, jag vet inte vad det är frågan om. Får väl va' lite snällare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0