Det har sannerligen varit en händelserik dag.

Att åka till skolan för att ha engelska i 50 minuter som ändå inte är värt någonting med tanke på vilken lärare vi har och vad hon egentligen har lärt ut det här året då vi har haft henne(ingenting?) så drog jag slutsatsen att jag inte behövde gå till skolan idag och att jag därför var ledig. Även fast jag var ledig så betydde inte detta att jag kunde sova hur länge jag ville och bara ligga hemma och kolla på Gossip Girl hela dagen, som jag egentligen önskade att jag hade kunnat. Istället gick jag upp i tid, åt gröt, drog och lökade sönder på gymmet och kände mig nöjd efter detta. Nöjdheten tar inte slut här utan byggs bara upp under dagen. Efter att ha åkt hem, duschat och ätit lunch blev det buss mot stan för att träffa Mathilda och införskaffa mig en bandanagrej, mineralpuder och en duschmössa och jag kan erkänna att det sistnämnda egentligen inte är värt någonting men jag har haft ögonen på denna mössa i några veckor nu vilket betyder att det var helt OK att köpa den idag. What say you? Precis. Och Jimi, min riddare i rustning, mönstrade idag och fick nästan full pott på alla delar vilket gör mig till en väldigt stolt vän. Han var säkert jättetrött när vi sågs, men det var klart vi skulle plugga matte i tre timmar, eftersom jag har nationella imorgon. Jag känner mig riktigt nöjd med den här dagen och tackar båda mina sötnosar till vänner för att de bidragit en hel del.

bilder på mina söta grejer kommer ikväll och på tal om ikväll så ska jag bli klippt. tjoho!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Va, klipper din mutti dig??? Nice!



Du blir supersexig i badmössan, och tack själv! :)

2011-05-16 @ 22:26:36
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0