Det kanske kommer en förändring.

För att summera valborg för min del då; Det var kul! Det var tråkigt! Det var kallt! Det var flummigt! Varierande. Upp och ner helt enkelt. Vi flickor höll ihop och senare, när fåglarna börjat kvittra, var det dags att promenera hem till bror min, för att slagga på soffan och vakna med nackspärr fyrahundrafemtio gånger på morgonen, för att sedan få våfflor, med björnbärssylt. Björnbärssylt? Sen när tycker jag om det? Well, interesting.

Mathilda och jag bestämde oss för att bakiskäka på IKEA, vilket var en riktigt bra idé. Nu har hon dragit hem. Ja, hon åt middag här. Soppa och våfflor. Blev galet våffelsugen efter imorse och tvingade mamma att vi skulle äta det. Nu ska jag och mami ut och promenera runt här i Boo. Imorgon börjar jag sent och vad betyder det? Ut och springa!


fan vad happy. fan vad nice och fan vad mina bråst ser enorma ut.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack för en rolig valborg! :D



Och omg vad gott och mysigt det var igår också! Både Ikea och våffelkvällen :) Puss!

2011-05-02 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0