Do what you want, love.

Känns nästan som att jag var ute och söp igår, så trött är jag och jag snubblade mig fram efter filmen. Den var lite mer än två timmar lång och som jag sagt tidigare - går man på bio på en vardag, då man har skola dagen efter, så blir man alltid så förjävligt seg när filmen ifråga är slut. Men nog om det! Pirates of the Caribbean 4, med Johnny Depp. Utan Orlando Bloom och utan Keira Knightley. Trots det så var den faktiskt bra! Över mina förväntningar! (Kan ha varit så att jag tänkte att den antagligen skulle vara skitdålig.....) men den var verkligen värd pengarna! Och om ni känner som jag gjorde innan filmen att fan, det är en fjärde film, det är klart den inte kan vara bra så säger jag detta till er: Den är bra. Den är värd. Den är rolig. Den är braaaaaaaaaaaaa! Tackar Maria för trevligt sällskap innan bion, under filmen och på bussresan hem. Det är jävligt bra att vara kompis med sina grannar känner jag nu. Detta ska jag komma ihåg när jag flyttat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0