En helvetiskt trevlig kväll.

Det grillades, det sjöngs, det dansades, det dracks, det ramlades ner från tak, det ramlades av från mopeder. Sammanfattningsvis känner jag att det var en riktigt härlig kväll! Sånt som händer när man festar på landet, förmodar jag? Sitter nu inlindad i bandage och tycker lite synd om mig själv. Ja, tyvärr var det så klart jag och fröken Hultin som var med om de sistnämnda grejerna ur min sammanfattning. Felicia blev avvaskad från ett tak och jag från en moped. Ibland får man för sig idiotiska saker och ibland kan det väl vara trevligt det med. Lite som grädden på moset, eller vad säger ni?

Känner hur min pedagogiklärare mentalt tvingar mig att skriva en äcklig rapport, ska väl sätta igång med det.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Bandage!? hur illa gick det egentligen? :(

2011-05-22 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0