Hatar att jag inte har bra kamera i mobilen.

Folk har börjat nörda runt med sina kameror men hur stor är chansen att jag tar med mig min systemkamera till skolan när den väger 10kg och är större än jag? Nej okej, jag vet att jag överdriver, men det är nästan så. Om jag bara hade orkat, så hade jag tagit massvis med bilder idag. Då hade ni fått se hur chill jag och brudarna hade det i gräset i skolan där vi solade och lyssnade på Gyllene Tider. Då hade ni fått se de bilderna och ni hade blivit ruskigt avundsjuka. Nu är det tyvärr så att jag inte har några jävla bilder. Ifall jag hade varit duktig på att rita så hade jag paintat en bild till er, men nu är inte fallet så heller. Jag ber om ursäkt.


ni får söt bild på mig och Emma från förra året istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0