I feel like vacation tonight.

Jag håller med Mathilda när hon säger att radiostationerna har börjat spela alldeles för mycket partymusik. Don't get me wrong - om jag taggar till inför utgång eller fest en kväll så fungerar detta jättebra! Däremot, om jag ska till skolan och det dunkas Party Rock Anthem blir jag liiite för taggad. Kan ju inte dra ut och supa istället för att ta mig till skolan, eller hur? Istället byter jag till Ted Gärdestad och sjunger glatt Chapeau-Claque! Är det fel? Nej. Folk som inte lyssnar på Ted bör göra det.

Vad händer idag? Skola och jobb, sen drar jag mig hemåt.



Nu tar molnen mark.
Jag var förblindad av att solen sken så stark.
Men mina ögon kommer alltid le mot dig.
Kan det begäras mer av mig?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bra där, braa. Partymusik i all ära, men inte 24/7.



Sötis!

2011-05-25 @ 10:41:08
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0