I started looking for a warning sign.

I skrivande stund sitter jag i mitt rum och spiller mat på mig själv. Det jag älskar med lediga dagar är att man kan vara hur vidrig som helst, utan att folk ser en. Nu sitter jag ju och berättar detta för er, men hellre att ni vet det nu än senare!

Jag har inte hunnit med något plugg även fast jag sa att det var the main point med dagen. Sedan insåg jag att jag inte har nåt brådskande plugg och bestämde mig istället för att sova längre än vanligt, köra powerwalk i skitfula kläder och få färg, sitta ute i solen och få ännu mer färg och käka keso. Det är varmare än varmast idag och jag gillar att sommaren ÄNTLIGEN är på väg. Kan ni tänka er att det faktiskt snöade för sju dagar sedan? Det kan inte jag. Som bortblåst är det!


Nu ska jag iväg och möta Linus innan jobbet. Dricka islatte och snacka skit. Herreguuu så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Snygga skor.

2011-05-10 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0