I'm a dreamer and I dream of what will be.

Amanda Jenssen och en alldeles för stor mängd äppelmust kommer alldeles strax leda till en kissnödig bloggerska. Insåg nyss att jag är klantigast i världen som totalglömde att hämta hem vissa grejer från pappa, när det var en av de största anledningarna till att jag släpade mig dit (eller aa, blev skjutsad). Får hoppas på att Adam är världens bästa och att han löser det hela, så blir vi alla glada.

Felicia och jag tänkte oss en liten before work utan öl innan jobbet så vi kan prata lite om gårkvällen. Om ungjäveln bara kan höra av sig dvs. Kanske ska ta och äta något? Känner mig så sjukt sliten just nu. Hey-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0