Jag vill förändra allt.

Kvällen spenderades hemma hos mig med filmen 'Hatchet' och jordgubbar. Rätt besviken på hur dålig filmen egentligen var, men jag klarar mig. Hade t.o.m laddat ner tvåan men den kändes genast ovärd att se. Jag ska strax åka hem till min bästa vän och äta middag hos henne. MMMMAT är gott. Och jag har ju saknat henne. Och hennes mamma. Ja, Felicia. Det kanske förvånar dig, men det har jag gjort. Och hennes hund, så jävla klart. Kvällens planer ser ut som så att det blir chillhäng på Hellströms med lite skönt folk. Egentligen räcker inte min ekonomi riktigt till, men det struntar jag fullständigt i. Åke fyller år imorgon och honom MÅSTE man stöta på vid tolvslaget, eller håller ni inte med mig?



Kommentarer
Postat av: födelsebarnet

fin bild! sommaren 08 ? <3

2011-05-14 @ 16:17:32
Postat av: Felicia

Älsklingsåke!! <3

2011-05-14 @ 17:06:38
URL: http://feliciahultin.devote.se
Postat av: Sandis

sommaren 2010 <3

2011-05-14 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0