Man kan inte alltid lita på ACER.

Igår kväll kraschade min dator när jag satt med den i sängen. Förstår dock inte varför eftersom jag hade ett sånt där datorbord, men ändå blev den varmare än varmast, så det känns ju inte bra alls. Gick igenom minst 4 repareringar igår kväll och även en nu imorse och den verkar fungera som den ska nu, så håller tummarna för att den inte dör igen. Mathilda, jag kanske hade fel när jag sa att du skulle köpa Acer, ändå...

Igår insåg jag även att jag inte alls börjar 11.30 idag, utan jag börjar 9.20 i stan. Ska till FONUS. Begravningsbyrå, yes. I etik & livsfrågor håller vi på med döden och därför tycker min lärare att vi ska dit. Turen den att jag är så morgonpigg som jag är. Var sjukligt nära på att ställa om klockan och sova vidare till ~10 istället. Vill ha lov! Uschannamej...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men fyfan! Ja, jag håller mig nog till dell (alla verkar ju crasha någon gång i alla fall)



Spännande med Fonus, fick ni se några döingar? 8-)



Sjukt trött idag jag med.

2011-05-02 @ 08:16:44
Postat av: S

De fanns inte där :( kan berätta imorgon!

2011-05-02 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0