Morgondagen.

Imorgon. Imorgon ska jag och x antal elever springa runt i skogen och leta efter kontroller. Ja. Orientering. Komplettering. Det är dags. Vi kommer få tre olika kartor och börja på tre olika ställen. Man får inte göra detta med någon annan utan man måste göra detta ensam. Jag, Sofia Sandwall, ska springa runt i skogen alldeles ensam. Jag har med mig kompass, gps och karta. Jag kommer gråta. Jag kommer virra bort mig bland träd, mossa och äckliga barrstigar. Jag ser inte fram emot detta, men nu måste jag sova så att jag är tillräckligt utvilad imorgon bitti. Adjö

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du klarar det!!

2011-05-26 @ 00:06:38
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0