Nu vill jag inte att ni mobbar mig.

Sitter här och chillar lite med livet. Felicia och jag har pratat och planerat inför Lindas skiva imorgon och har bestämt oss för en ganska grym tvillingutklädnad. Dock tänker jag inte berätta för er vad vi har in mind, utan vi kommer säkert fotobomba både facebook och Felicias blogg imorgon. Jag lovar att lägga upp här med, mina vänner.

För inte alls längesedan var jag ute och sprang. 3.3km på 17 minuter. ~5minuter/km. Så kom igen, säg det nu, att ni är imponerade! För det är fan i mig jag. Ska alldeles strax duscha away all the sweat och sen blir det troligtvis tidig sänggång. Ska upp tidigt imorgon, möta Mathilda i Skanstull, dra iväg till blodcentralen och ge lite av mitt till någon annan! Ännu mer imponerade? Yeah, that's what I thought, beaches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0