Oh brother, can't you help me out?

Är det dags för mig att uppdatera lite kanske? Det känns som att jag inte varit här på jättelänge! Har ni saknat mig?

Mitt liv är ganska händelsefattigt just nu och jag vet inte riktigt varför. Jag är lat och har börjat få till en redig ölmage nu när jag inte gör annat än att dricka öl, känns det som. KÄNNS DET SOM! Så ta det lugnt. Den dyker nog inte upp förrän om ett tag.

Sitter och dampar loss på spotify och den här nya grejen med att bara lyssna på 10 timmars musik på en månad. Är det ett skämt? Till en början tänkte jag att det inte var så farligt. Klart jag kan hålla mig, liksom? Men nä. Det är i början av maj. Det har gått 5 dagar och jag har bara 4 idiottimmar kvar. Hur ska jag klara mig? Det här betyder att jag måste betala för premium varje månad. Har jag råd med det? När jag har en underbetald donkenlön och ett fattigt studiebidrag att leva på? Nja, tror inte det!


Bild från i tisdags - Lindas skiva! :)

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Tekniskt sett har du ju de, 100 spänn är inte mkt om du både har lön å studiebidrag.. Dock sjukt ovärt. Bli pirat, ladda ner å lev loppan. Lyssna på musik på youtube och soundcloud å lev livet.



Mitt tips till dig. Varsågod (;

2011-05-05 @ 22:55:23
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Sandis

Tack Hubbe! I will keep that in mind

2011-05-05 @ 23:58:02
Postat av: Mathilda

Fin bild!



Och att spotti kostar pengar suger ju bara SÅ hårt..

2011-05-06 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0