Party rock is in the house tonight.

Efter att ha spenderat näst intill hela eftermiddagen hos farmor och farfar har jag insett att jag är fruktansvärt grym gällande kurragömma. Fick en hel del komplimanger utav mina kusiner, vilket jag tackar och bockar för. Inte visste jag att man kunde vara så bra att gömma sig i en 3:a. Kan nästan säga att jag förvånar mig själv! Mina kusiner är väldigt unga och är inte fullt utvecklade än men det hör inte till här så vi struntar i det.

Igår var en riktigt trevlig kväll. Hos Linda bjöds det på riktigt god mat, smaskig efterrätt och en hel del skratt, dans och sång. Kvällen avslutades med ännu mer skratt, dans och sång på Entourage där DJ Samvice spelade - mycket trevligt! Bilder tänker jag sno, så fort det dyker upp några på facebook. Tills dess får ni använda er egna fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0