Pinsamt! Eller?

Idag hade jag två prov. Egentligen skulle jag bara ha ett. Matematik och Etik & Livsfrågor. Bara jag som hatar att ha skrivningar i skolan och inte köra på hemskrivningar istället? Well, buhu. Matteprovet gick helt okej-bra tror jag. Även fast jag inte förstod alltsammans så räddade nog Coldplay mig lite. Men det mest klockrena var när vi väntade på att lektionen skulle börja då Sven (läraren) är försenad och Jennie utbrister något i likhet med "Kan han inte komma då? Gubbe" och Sven kliver in i klassrummet precis då. Shame on you, Jennie! Vi får hoppas att han varken hörde det du sa eller följer min blogg.



ja, ni såg verkligen rätt!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha jag sa faktiskt "kom någon gång gubbjävel"

2011-05-09 @ 19:41:40
Postat av: S

ja men något i likhet med!!!!! har inte sååå bra minne

2011-05-09 @ 20:56:20
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya bra filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-09 @ 21:05:24
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0