Pirates 4 + gratis klippning.

Man tjänar alltid på att ha en granne som läser till att bli frisör. Det blev en hel del tjejsnack inne på toaletten samt biobiljettsbokning. Jag ska se Pirates 4, som jag egentligen lovade mig själv att jag inte skulle se. Får hoppas att Johnny Depp kan göra filmen minst lika bra som alla andra tre, trots att han står utan Orlando och Keira. Håller tummarna? Si.


ber om ursäkt för den skitfula tröjan men jag orkade verkligen inte byta till nåt finare

bandanagrejs från H&M
badmössa från Lagerhaus
och mineralpuder från Makeup Store. Orkade inte ta kort på burken tyvärr men 395:- gick're på, värt? Nja, diskutabelt

Kommentarer
Postat av: Paulina

Mineralpuder håller länge :)

KRAAAAM!

2011-05-18 @ 10:32:47
Postat av: Paulina

Mineralpuder håller länge :)

KRAAAAM!

2011-05-18 @ 10:32:57
Postat av: Paulina

Mineralpuder håller länge :)

KRAAM!

2011-05-18 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0