Sammanfattningsvis: En trevlig dag ändå!

På mitt jobb har vi trevliga medarbetare och det är klart jag har mina favoriter. Idag var det en av mina favoriters sista arbetspass och därför bestämde jag mig för att träffa mannen a.k.a Linus innan vi började jobba. Blev islatte och promenix i solen som gällde and it was ganska awesome. Något jag tycker var ganska märkligt var när en random liten unge kom fram till mig på espresso house, såg jätteledsen ut och sa "har du nå pengar?" men det mest märkliga var att hon såg jättesur ut när jag sa att jag inte hade det. Nu är frågan, varför frågar skitungen mig? Och varför ser hon arg ut när jag säger att jag inte har några pengar till henne? Är det jag som är hennes mamma? Nej. Ville nästan slå henne. Men bara nästan. När (ja, när) jag skaffar ungar (alternativt unge) ska den uppfostras till den bästa i världen. Söt ska den också vara. Det vet Jennie, som har sett en kopia av henne. Ja. Henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0