Singin' lalalalalala eeh.

Jag har blivit duktig på att strunta i att göra saker jag egentligen behöver göra. Skulle dra hem och plugga efter skolan idag, men det slutade med att jag och Jennie tog oss en yoghurtglass och promenerade runt lite längs söder, gamla stan och kungsan. Det var soligt, varmt och Jennie bjussa' på fem spänn, det är mina ursäkter! Tackar i alla fall damen för en trevlig eftermiddag och ni som tror att jag suger - vi fick lite historieplugg kirrat innan vi lämnade skolan så sug på den karamellen.

As we speak sitter jag i min supermysiga onepiece a.k.a ziperall. Jättevarm och jättemysig. Känner att jag kommer vara stammis i denna skapelse ett tag framöver! Om det inte blir för varmt.


bilden var lite efterbliven men jag hade inte umgåtts med denna tjejen om hon var snygg för då hade hon varit alldeles för perfelish

Kommentarer
Postat av: jennie

ppffifitititi :D:D

2011-05-09 @ 19:42:11
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0